Veelgestelde Vragen

Heb ik een uitnodigingscode van het ziekenhuis nodig om me aan te melden?

Er zijn geen codes nodig om je aan te melden of de app te gebruiken. 

Moet ik alle behandelvragen beantwoorden om de app te gebruiken?

Nee, je kunt gewoon de optie ‘Ik weet het niet’ kiezen. Als je echter meer vragen beantwoordt, worden jouw rapport en vragenlijst persoonlijker. 

Welke gegevens kan ik delen met mijn arts/kankerzorgteam?

Je kunt jouw grafieken met je welzijnsgegevens (Trends) delen, evenals de notities in je dagboek.

Hoe deel ik mijn welzijnsgegevens met mijn clinici of dierbaren?

Ga naar trends en klik op het vakje met een pijlpictogram. Dit zal je vragen om je gegevens via e-mail te delen met wie je maar wilt. Het geeft je ook de mogelijkheid om je gegevens af te drukken als je liever een fysieke afdruk van je trends meeneemt naar je consult. Als je ziekenhuis een geïntegreerde versie van OWise heeft, klik je op het pictogram “Mijn gegevens delen” in het hoofdmenu en volg je de instructies op het scherm.

Waarom kan ik de audio die in de app is opgeslagen niet exporteren

De optie voor audio-opname in de OWise-app is veilig. Dit betekent dat je de opname niet kunt bewerken of exporteren; je kunt alleen opnemen, afspelen en pauzeren. We wilden ervoor zorgen dat artsen zich op hun gemak voelen als je hen vraagt het consult op te nemen – op deze manier blijft het gesprek tussen jou en je arts.

Hoe voeg ik een nieuwe behandeling toe aan mijn plan?

Ga naar “Mijn behandelplan” en klik op het + -pictogram in de rechterbovenhoek van het scherm.

Mijn behandeling is geen optie in de app, hoe kan ik deze toevoegen aan mijn behandelplan?

Als je behandeling niet beschikbaar is in het drop-down menu, kun je deze toevoegen via de optie “overig”. Neem contact met ons op om je niet-vermelde behandeling aan ons door te geven, zodat we deze aan OWise kunnen toevoegen.